مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-17سياسي

سفر مدیر مرکز اسلامی هامبورگ به کشور عراق و دیدار با مراجع


به مناسبت اعیاد شعبانیه ، حجت الاسلام مفتح امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ در سفری چند روزه به عراق با مراجع معظم تقلید و اساتید حوزه علمیه نجف و کربلا دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت اعیاد شعبانیه و به منظور دیدار با مراجع معظم تقلید و اساتید حوزه علمیه نجف و کربلا، حجت الاسلام مفتح امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ در سفری چند روزه به عراق ضمن زیارت عتبات عالیات و مراقد مشرفه در شهرهای نجف کربلا کاظمین و سامرا با مراجع معظم تقلید و اساتید حوزه علمیه نجف و کربلا دیدار و گفتگو کردند.

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ ضمن دیدارهای جداگانه خدمت آیت الله سیستانی، آیت الله فیاض و آیت الله بشیر نجفی، همچنین با اساتید مطرح حوزه علمیه نجف و کربلا همچون آیت الله ایروانی، آیت الله آل راضی، آیت الله مدرسی و آیت الله جواهری نیز دیدار کردند، و گزارشی از فعالیت های مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان ارائه کردند.

ایشان در ادامه سفرشان با حضور در بیت مرحوم امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در نجف اشرف با یادگار بیت امام راحل حجت الاسلام سید علی خمینی دیدار کردند.

بازدید از حوزه های علمیه و مراکز دینی نجف مانند مدرسه آیت الله سید عبد الله شیرازی مدرسه آیت الله سید مرتضی کشمیری و مرکز آل البیت علیهم السلام و اطلاع از روند درس های ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مدیر مرکز اسلامی هامبورگ به کشور عراق و دیدار با مراجع

سفر مدیر مرکز اسلامی هامبورگ به کشور عراق و دیدار با مراجع