مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-17سياسي

عدالت خواهی، آموزش و مسائل حقوقی راهبرد مجمع مطالبه گران گیلان


اعضای مجمع مطالبه گران گیلان در نشست مشترک با تحریریه فارس گیلان، عدالت خواهی درست، آموزش برای تبیین مطالبه گری صحیح و آشنایی مطالبه گران با مسائل حقوقی را مهمترین راهبرد مجمع مطالبه گران گیلان در سال 1401 عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مدیر خبرگزاری فارس گیلان در نشست مشترک با اعضای مجمع مطالبه گران گیلان در دفتر خبرگزاری فارس در رشت با بیان اینکه مطالبه گران باید در جهتی گام بردارد که سفره مردم را تغییر دهند، اظهار کرد: یکی از رویکردهای مطالبه گری به ویژه در عرصه رسانه نقطه زنی است که می تواند در سفره مردم تاثیر مستقیم گذاشته و باعث حل بسیاری از مشکلات شود.

ابراهیم افشاری با تاکید بر منسوخ شدن آفیش محوری در رسانه های کشور گفت: در عرصه رسانه دیگر آفیش محوری جواب گو نبوده و رسانه ها باید به سبک های خبری از جمله روایت گری روی آورده و آن را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی یکی از روش های نقطه زنی را حضور و احصای مشکلات محلات محروم دانست و افزود: در مسئله محوری پایه و کار رسانه باید محله محور باشد لذا رسانه ها با کار میدانی باید معضلات محلات محروم را به شکل درست روایت کرده و سپس برای حل این معضلات تلاش کنند.

مدیر خبرگزاری فارس گیلان با اشاره به نقش رسانه در جهت دهی مناسب به مطالبه گروه های مختلف مطالبه گری افزود: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت خواهی، آموزش و مسائل حقوقی راهبرد مجمع مطالبه گران گیلان

عدالت خواهی، آموزش و مسائل حقوقی راهبرد مجمع مطالبه گران گیلان