مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-17سياسي

اشک گلستانی ها در فراق آیت الله علوی گرگانی


مراسم بزرگداشت عالم وارسته آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگان عصر امروز در مسجد جامع گرگان برگزار شد.

- مراسم بزرگداشت گنجینه علم، اخلاق و عرفان آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی در مسجد جامع گرگان برگزار شد و مردم گلستان غم فراق این عالم ربانی و جلیل القدر به سوگ نشستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در این مراسم اظهار کرد: عمل و رفتار آیت الله علوی گرگانی موجب شد تا مردم شیفته و عاشق ایشان باشند و در حضور و غیاب ایشان از این شخصیت برجسته تعریف و تمجید کنند.

حجت الاسلام سید علی طاهری با بیان اینکه آیت الله علوی گرگانی دهه اول محرم را به منبر می رفت و به تبلیغ دین می پرداختند، افزود: در حالی که آیت الله علوی گرگانی در جایگاه مرجعیت قرار داشت اما هر سال خود را مقید می کرد تا ماه رمضان را بین مردم حضور پیدا کند و در شهر خود به منبر برود و این ویژگی نشانه مردم داری این عالم جلیل القدر بوده است.

وی با بیان اینکه رحلت آیت الله علوی گرگانی داغ بر دل همه دوستداران و عاشقان ایشان گذاشت، بیان کرد: در ماه رمضان پیش رو جای خالی آیت الله علوی گرگانی احساس می شود.

گفتنی است؛ پیکر مطهر مرجع عالیقدر جهان اسلام آیت الله علوی گرگانی عصر امروز از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به تهران منتقل شد و فردا در شهر مقدس قم تشییع می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک گلستانی ها در فراق آیت الله علوی گرگانی

اشک گلستانی ها در فراق آیت الله علوی گرگانی