مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-17اقتصادي

منکر گران فروشی نیستیم/ نظارت ویژه داریم


نظارت بر واحدهای صنفی در آستانه سال جدید تشدید شده و روزانه در دو نوبت توسط بازرسان دستگاه های متولی انجام می شود.

- ایسنا/یزد رییس اداره صمت ابرکوه گفت: نظارت بر واحدهای صنفی در آستانه سال جدید تشدید شده و روزانه در دو نوبت توسط بازرسان دستگاه های متولی انجام می شود.

بسیاری از شهروندان ابرکوهی در آستانه فرا رسیدن سال جدید و شلوغی بازارها و در تب و تاب خریدهای شب عید، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از قیمت های نجومی برخی اقلام به ویژه پوشاک و کفش و همچنین تفاوت قیمت اجناس مشابه در واحدهای صنفی مختلف گلایه داشتند و علت این امر را نبود نظارت و کنترل قیمت ها توسط مسئولان مربوطه عنوان کردند.

سید مسعود میرحسینی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابرکوه در راستای پیگیری این گلایه ها و انتقادات به خبرنگار ایسنا گفت: هر چند در طول سال، واحدهای صنفی توسط بازرسان مربوطه رصد می شوند اما به صورت ویژه در آستانه سال نو، این بازرسی ها همه روزه در دو نوبت صبح و عصر توسط بازرسان صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت در قالب گشت مشترک کمیته تنظیم بازار و نظارت سفر انجام می شود.

وی تصریح کرد: در این شرایط زمانی رسته های صنفی اولویت دار که بیشتر مورد رصد واقع می شوند، کیف و کفش، پوشاک، گل فروشی، مواد غذایی، گوشت سفید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منکر گران فروشی نیستیم/ نظارت ویژه داریم

منکر گران فروشی نیستیم/ نظارت ویژه داریم