مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-17اجتماعي

امشب آسمان شیراز نورباران می شود


ویژه برنامه نورافشانی در شب نیمه شعبان، در 25 نقطه شهر شیراز ساعت 21 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی مشفقیان گفت: برنامه ها مختلفی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و شهروندی برای زائران، مسافران و شهروندان شیرازی در نظر گرفته شده تا جشن های باشکوه نیمه شعبان به بهترین شکل برای شهروندان شیرازی خاطره ساز شود.

وی افزود: بر همین اساس، سازمان فرهنگی شهرداری شیراز علاوه بر آذین بندی، فضاسازی و تزیینات شهری با محوریت مناطق یازده گانه، با برپایی 200 موکب در سطح شهر، پذیرای شهروندان بوده است.

مشفقیان با بیان اینکه برگزاری مراسمات جشن و مولودی خوانی، مدیحه سرایی و پذیرایی از شهروندان، از برنامه های این موکب ها است، گفت: با نزدیک شدن به سالروز میلاد مبارک منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، در راستای حمایت و اعتلای سنت آذین بندی محلات در نیمه شعبان، پویش مردمی کوچه های انتظار راه اندازی شده که ضمن آن، تصاویر آذین بندی های مردمی در فضای مجازی ارائه و بازنشر می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه پویش مردمی کوچه های انتظار به درخواست مخاطبان کارگاه تولید کتیبه و پرچم دست ساز برگزار شده است که شرکت کنندگان در این کارگاه کتیبه ها و پرچم ها را طبق سلیقه خود نقاشی کردند تا در آذین بندی سردر خانه و فضای بیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب آسمان شیراز نورباران می شود

امشب آسمان شیراز نورباران می شود