مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 00:472022-03-16سياسي

دشمن تغییر فرهنگ را از طریق شخصیت سازی دنبال می کند


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: دشمن می داند از طریق اعتراضات خیابانی نمی تواند به نظام اسلامی ضربه بزند لذا تغییر فرهنگ را با شخصیت سازی کارتونی و بازی های رایانه ای دنبال می کند.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه چهارشنبه در نشست با نخبگان، روحانیون و فعالان فرهنگی شهرستان خمام با اشاره به ظرفیت ارزشمند نخبگان جوان در جامعه اسلامی، اظهار کرد: ما باید دانش لازم برای مدیریت نخبگان را داشته باشیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تقدیر از زحمات حجت الاسلام اسدالله زاده، امام جمعه خمام در محور بودن فعالیت های فرهنگی شهرستان، تصریح کرد: خوشبختانه فضای فرهنگی خمام به نحوه مناسبی، مهندسی می شود.

ضرورت وجود سند فرهنگی برای گیلان وی با بیان اینکه توجه به اهداف، سیاست ها، راهبردها و راهکارها در بخش فرهنگی مهم است، افزود: باید به دنبال یک سند فرهنگی برای گیلان و تک تک شهرستان های استان باشیم.

آیت الله رمضانی به ظرفیت های شهرستان خمام اشاره کرد و گفت: این شهرستان روز به روز در حال رشد است و ظرفیت ترانزیت، ارتباط با مرکز استان و منطقه آزاد، از جمله این ظرفیت ها است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به سندنویسی در حوزه های فرهنگی، دینی، سیاسی، اقتصادی، آسیب های اجتماعی و مسئله خانواده تأکید دارند، اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تغییر فرهنگ را از طریق شخصیت سازی دنبال می کند

دشمن تغییر فرهنگ را از طریق شخصیت سازی دنبال می کند