مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 00:072022-03-16فرهنگي

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره سراسری داستان نویسی بانه معرفی شدند


دوازدهمین جشنواره سراسری داستان نویسی بانه با معرفی صاحبان آثار برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری داستان نویسی بانه اظهار کرد: کردستان در ادبیات ایران جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

عبیدالله رستمی افزود: نویسندگان و مترجمان بزرگ در ایران خدمات ارزشمند و مانده گاری را انجام دادند و بی گمان اگر نویسندگان و مترجمان کرد را از ادبیات فارسی بگیریم جای خالی آنان بر ادبیات ایران مشخص و روشن خواهد بود.

وی اظهار داشت: جشنواره داستان نویسی بانه باید بعد از 12 سال جایگاه ویژه ای داشته باشد و انتظار داریم از فردا دبیرخانه جشنواره سیزدهم به صورت بین المللی شروع به کار کند.

در ادامه این مراسم در بخش داستان فارسی بزرگسالان فاطمه رهبر از استان گیلان با داستان یک شب خانوادگی مقام اول، زهرا گودرزی از تهران با داستان در دهانت موجودی مرده ای داری مقام دوم و بهرام غلامی از کرمانشاه با داستان کاریبو مقام سوم دوازدهمین جشنواره داستان بانه را کسب کردند.

محبوبه درکی از استان خراسان رضوی با داستان رویداد و لیلا نوحی تهرانی از شهرستان سقز با داستان قورمه سبزی برگزیده این بخش شدند که با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی از آنها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره سراسری داستان نویسی بانه معرفی شدند

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره سراسری داستان نویسی بانه معرفی شدند