مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 23:422022-03-16سياسي

دستگاه های اجرایی قم پشتیبان فعالیت های مردمی در نیمه شعبان


معاون هماهنگی امورزائرین استانداری قم گفت: امسال شاخص ترین ویژگی برنامه های نیمه شعبان مردمی بودن جشن ها است و دستگاه های دولتی فقط نقش پشتیانی را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابوالقاسم مقیمی عراقی در نشست خبری رؤسای کمیته های ستاد تسهیلات زائرین استان قم که در سیاه چادر و موکب اهالی سیستان و بلوچستان در مسیر پیاده روی نیمه شعبان برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: امسال در استان قم برای برگزاری جشن های نیمه شعبان و پذیرایی از زائران به صورت ویژه از نیروهای مردمی استفاده شده است و با دستور رییس جمهور به وزیر کشور از امکانات استان های دیگر نیز برای نیمه شعبان بهره گرفته ایم.

  وی عنوان کرد: برنامه های استقبال از زائران نیمه شعبان می تواند شروعی برای یک حرکت عظیم در سال های آینده باشد چرا که چنین سطح از همکاری و برنامه ریزی تا به امروز در قم دیده نشده است و امسال شاخص ترین ویژگی برنامه های ما مردمی شدن جشن ها است و دستگاه های دولتی فقط نقش پشتیانی را دارند.

مقیمی عراقی در ادامه بیان کرد: امسال همه امکانات و ظرفیت های دولتی و مردمی مورد استفاده قرار گرفته است و دستگاه های خدمات رسان بهترین همکاری را داشتند و و در حوزه ترافیک هم برنامه ریزی مطلوبی صورت گرفته است، حتی برای نخستین بار پشتیبانی بیمه ای از سوی نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی قم پشتیبان فعالیت های مردمی در نیمه شعبان

دستگاه های اجرایی قم پشتیبان فعالیت های مردمی در نیمه شعبان