مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 22:372022-03-16بين الملل

میزبانی 37 موکب خارجی از زائران نیمه شعبان قم


دبیر کمیته مردمی ستاد تسهیلات زائران استان قم گفت: غیرایرانی ها در قالب 37 موکب از زائران نیمه شعبان میزبانی می کنند که در این میان افغانستانی ها بیشترین موکب ها را به خود اختصاص داده اند و همچنین از کشورهای عراق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  قم، غفوری عصر امروز در نشست خبری رؤسای کمیته های ستاد تسهیلات زائران استان قم که در موکب و سیاه چادر اهالی سیستان و بلوچستان در مسیر پیاده روی نیمه شعبان برگزار شد، عنوان کرد: 60 موکب از استان های مختلف کشور برای پذیرایی از زائران نیمه شعبان به قم آمده اند و 70 موکب نیز به همت مردم قم در مسیر پیاده روی پیامبر اعظم(ص) برپا می شود.

وی افزود: قرار است بیش از یک میلیون پرس غذا و سه میلیون لیوان نوشیدنی بین زائران توزیع شود؛ گازرسانی و آب رسانی به موکب ها با مشارکت مجموعه های مختلف انجام شده است.

دبیر کمیته مردمی ستاد تسهیلات زائران استان قم عنوان کرد: مجموعه سپاه نیز با مجموعه خادمان ستاد مردمی همکاری دارد و بالای 6 هزار نفر در ستاد مردمی آماده خدمت رسانی هستند.

غفوری بیان کرد: غیرایرانی ها در قالب 37 موکب از زائران نیمه شعبان میزبانی می کنند که در این میان افغانستانی ها بیشترین موکب ها را به خود اختصاص داده اند و همچنین از کشورهای عراق، سوریه، بحرین، یمن پاکستان و هند نیز موکب هایی در قم برپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی 37 موکب خارجی از زائران نیمه شعبان قم

میزبانی 37 موکب خارجی از زائران نیمه شعبان قم