مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 22:172022-03-16اجتماعي

ورود اتوبوس های برون شهری به هسته مرکزی شهر قم ممنوع است


در هسته مرکزی شهر ورود اتوبوس ممنوع است و همچنین مسیر ویژه آزاد راه امیر کبیر به سمت جمکران برای زائران قابل استفاده است و بلوار پیامبر اکرم (ص) از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح روز پنج شنبه با محدودیت ترافیکی تا پایان مراسم روبرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامرضا صدفی عصر امروز در نشست خبری رؤسای کمیته های ستاد تسهیلات زائران استان قم که در سیاه چادر اهالی سیستان وبلوچستان در مسیر پیاده روی نیمه شعبان برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: برای روان سازی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه برنامه ریزی مطلوبی انجام شده است و برای تردد عابران و موکب ها یک لاین یک مسیر ویژه اختصاص داده شده است.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم برای روان شدن ترافیک و ترددها از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و تا تکمیل نشدن پارکینگ های محدوده جمکران از دیگر پارکینگ ها استفاده نکنند .

رییس پلیس راهور قم گفت: از جمله مسیرهای پیش بینی شده برای تردد زائران، مسیر بلوار خلیج فارس و بلوار انتظار و همچنین خیابان امام حسن(ع) است و محدودیت اولیه ای نداریم و امیدواریم با ترافیک پایان شب مواجه نشویم که در این صورت محدودیت ها افزایش می یابد.

صدفی با بیان اینکه مسیر دیگر آماده شده خیابان ظهور است، گفت: توصیه می کنیم شهروندان در رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اتوبوس های برون شهری به هسته مرکزی شهر قم ممنوع است

ورود اتوبوس های برون شهری به هسته مرکزی شهر قم ممنوع است