مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:222022-03-16سياسي

پیش بینی حجم گسترده ترافیک نوروزی در مازندران


فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: با توجه به حجم کم مسافرت ها در سال های گذشته به دلیل شرایط کرونایی، علیرغم اینکه 2 محور اصلی استان هم اکنون دارای مشکل هستند، - شاهد حجم گسترده ترافیک در محورهای اصلی مازندران خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اشاره به اینکه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) از 20 اسفند در ستاد فرماندهی انتظامی استان راه اندازی شد، اظهار کرد: طرح های نوروزی از 24 اسفند آغاز و تا 18 فروردین ادامه خواهد داشت و در این خصوص تعاملات خوبی با سازمان ها و ادارات مرتبط انجام شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در بحث آزاد سازی سواحل با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و شرایطی که به این دلیل پیش آمد، می طلبد تا همه دستگاه ها همکاری های لازم را با پلیس در برقراری امنیت پایدار در سواحل داشته باشند.

میرزایی تاکید کرد: در اجرای طرح نوروزی، طرح ساماندهی سواحل و تفرجگاه ها نیز برای برقراری امنیت و آرامش مردم در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به افزایش تصادفات درون شهری و برون شهری در سال 1400 نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: با تقویت گشت های انتظامی و راهور سعی بر آن شد تا آمار تصادفات کاهش داده شود، ولی آنچه که مهم است نیازمند همکاری و مشارکت مردم برای ایجاد نظم ترافیکی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حجم گسترده ترافیک نوروزی در مازندران

پیش بینی حجم گسترده ترافیک نوروزی در مازندران