مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-16سياسي

هیچ تفکری غیر از تفکر انقلابی مبنای کار مدیران قرار نگیرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دولت سیزدهم آمده است که بگوید این آسیب باید برطرف شود و هیچ تفکری منهای تفکر انقلابی با رویکرد دفاع مقدس مبنا قرار نگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام ستاری عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان چگنی، ضمن تبریک پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، اظهار کرد: در دین مبین اسلام و در راس نظام جمهوری اسلامی، تقدیر و تشکر سنت دیرینه ای است و بر مبنای همین سنت نیز از زحمات فرماندار پیشین چگنی تقدیر و قدردانی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افشین بازگیر که امروز به سمت فرماندار جدید چگنی منصوب می شود، از نیروهای ارزشمند انقلابی و خوش فکر است که امید می رود روزهای روشنی در انتظار این شهرستان باشد.

جمهوری اسلامی برگرفته از آرمان های اصیل انقلاب است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از آرمان های اصیل انقلاب است، 2 رکن اساسی دارد، افزود: مردم و اسلام با رویکردهای متعددی همچون واژه های جهادی، انقلابی و خدمت گذاری 2 رکن اساسی جمهوری اسلامی هستند.

ستاری بیان داشت: با تورق تاریخ جمهوری اسلامی خواهیم دید که هر جا این 2 رکن کنار یکدیگر قرار گرفتند، ضمن داشتن آثار مثبت، تعالی جمهوری اسلامی را در پی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تفکری غیر از تفکر انقلابی مبنای کار مدیران قرار نگیرد

هیچ تفکری غیر از تفکر انقلابی مبنای کار مدیران قرار نگیرد