مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-16اجتماعي

برپایی 400 نوروزگاه در همدان/ آماده پذیرش گردشگران نوروزی هستیم


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از آمادگی استان برای پذیرش گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: بیش از 400 نوروزگاه در جاذبه های گردشگری، - ایسنا/همدان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از آمادگی استان برای پذیرش گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: بیش از 400 نوروزگاه در جاذبه های گردشگری، اماکن تاریخی و طبیعی و روستاها برپا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مالمیر چهارشنبه 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: امسال پس از دو سال رکود کامل گردشگری به دلیل بیماری کرونا، نوروزی متفاوت را تجربه خواهیم کرد و این قضیه می تواند شروعی در حوزه گردشگری باشد.

وی با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات سفر استان از 28 اسفندماه در مجتمع فرهنگی، هنری عین القضات آغاز به کار می کند، افزود: در حال حاضر همه کمیته های ذیل ستاد سفر استان فعال هستند.

مالمیر با بیان اینکه دو بخش اقدامات در ایام نوروز انجام می شود، اظهار کرد: یکی از این اقدامات که به صورت جدی در دست کار است بحث آرامش و آسایش مسافران و تسهیل برای سفر است.

وی ادامه داد: موضوع بعدی انجام برنامه های فرهنگی و هنری و شاد است و با توجه به اینکه نوروز یک میراث جهانی است یکی از مهمترین محورهای این اقدامات، پرداختن به میراث ناملموس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 400 نوروزگاه در همدان/ آماده پذیرش گردشگران نوروزی هستیم

برپایی 400 نوروزگاه در همدان/ آماده پذیرش گردشگران نوروزی هستیم