مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-16سياسي

تفاهم نامه ای برای آموزش و گسترش خط و زبان فارسی در عراق


بنیاد سعدی و دانشگاه «واسط» در راستای آموزش و گسترش خط و زبان فارسی در کشور عراق در اسفندماه 1400‬ با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- بنیاد سعدی و دانشگاه واسط در راستای آموزش و گسترش خط و زبان فارسی در کشور عراق در اسفندماه 1400‬ با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، در نشستی که به همین منظور در بنیاد سعدی برگزار شد، فلاحت پیشه، معاون امور بین الملل بنیاد سعدی و صحرایی معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی به همراه کارشناسان مرتبط و مازن حسن جاسم الحسنی، رییس دانشگاه واسط و مریم جواد کاظم، مدیر مرکز زبان فارسی و مدرس زبان فارسی آن دانشگاه حضور یافتند و هریک به معرفی ظرفیت ها و امکانات علمی و آموزشی خود پرداختند و تلاش در راستای گسترش و ترویج آموزش زبان و ادبیات فارسی را با توجه به تقاضای روزافزون دانشجویان عراقی، ضروری و اساسی دانستند.

رضامراد صحرایی در ابتدا به معرفی دستاوردها، منابع و کتاب های آموزشی تألیف و چاپ شده در بنیاد و نیز آموزش مجازی و امکانات گوناگون ایجادشده به این منظور پرداخت و مجموع آن ها را کمک بزرگ و شایان توجهی در جهت تسهیل آموزش زبان فارسی در خارج از ایران دانست که لازم است به نحو شایسته ای مورد استفاده مراکز آموزشی در کشورهای گوناگون قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ای برای آموزش و گسترش خط و زبان فارسی در عراق

تفاهم نامه ای برای آموزش و گسترش خط و زبان فارسی در عراق