مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-16اقتصادي

رزرو 50 درصد مراکز اقامتی استان کرمان در نوروز 1401


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان این مطلب که استان کرمان آماده پذیرایی از حدود 12 هزار نفر شب دارد، تاکید کرد: استان کرمان در نوروز 1401، - هزار و 141 تاسیسات گردشگری با 3 هزار و 782 اتاق و 11 هزار و 965 تخت آماده پذیرایی از مسافران است.

فریدون فعالی عصر امروز 25 اسفندماه در جلسه ستاد نوروزی استان کرمان از آغاز فعالیت کمیته های این ستاد خبر داد و گفت: امروز پارک مسافر در شهر کرمان افتتاح شد.

وی بیان کرد: در مسیر چشم انداز سند آمایش سرزمین موضوع گردشگری پر رنگ دیده شده است به طوری که استفاده از مزیت های گردشگری تاریخی، فرهنگی و طبیعی و تشکیل حلقه گردشگری شیراز، اصفهان، یزد و کرمان در سطح ملی در دستور کار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: افزایش ماندگاری گردشگران داخلی و خارجی از طریق ایجاد محورهای گردشگری، توسعه اقامتگاه های بوم گردی، آموزش و تقویت نهادها و ساختارهای بخش گردشگری استان و استفاده بهینه از ظرفیت های صنایع دستی استان به خصوص فرش دستباف و توسعه گردشگری سلامت و سایر گونه های گردشگری از جمله گردشگری معدن، گردشگری نجوم، گردشگری کشاورزی و همچنین ارتقاء کیفیت و گسترش گونه های فراگیر موجود یعنی گردشگری گردشگری تاریخی-فرهنگی، گردشگری شهری، محور گردشگری مقاومت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزرو 50 درصد مراکز اقامتی استان کرمان در نوروز 1401

رزرو 50 درصد مراکز اقامتی استان کرمان در نوروز 1401