مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-16اقتصادي

تمامی زوج های جوانی که در نوبت بودند ، از جهیزیه برخوردار شدند


امسال نیز با کمک 50 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان و اهدا این 23 هزار سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج ، تمامی افراد پشت نوبت از جهیزیه برخوردار شدند.

- ایسنا/تهران رییس کمیته امداد کشور گفت: امسال نیز با کمک 50 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان و اهدا این 23 هزار سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج ، تمامی افراد پشت نوبت از جهیزیه برخوردار شدند.

سیدمرتضی بختیاری ظهر چهارشنبه 25 اسفند ماه در آیین اهدا 23 هزار سری جهیزیه به مددجویان کشور که با حضور سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان و منصوری استاندار تهران در ورامین برگزار شد اظهار کرد: تلاش بنیاد مستضعفان با عملکرد صحیح مدیریت آن که برخاسته از معارف انقلاب اسلامی است باعث شده تا کمیته امداد بتواند بسیاری از نیاز مددجویان را برطرف کند.

وی افزود: اینکه امروز نهادهای انقلابی در کنار مردم و خیرین به فرمایش رهبر معظم انقلاب در 15 شعبان دو سال قبل در اجرای رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه پیشگام شدند، نشان از ولایتمداری و تبعیت از فرامین ایشان است که توانست بسیاری از مشکلات نیازمندان را برطرف کند.

بختیاری تصریح کرد: از جمله مهمترین وظایف و مأموریت های کمیته امداد رسیدگی به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، توانمندکردن مددجویان در قالب ایجاد شغل و تأمین مسکن و فعالیت های خودباوری و خوداتکایی و تأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی زوج های جوانی که در نوبت بودند ، از جهیزیه برخوردار شدند

تمامی زوج های جوانی که در نوبت بودند ، از جهیزیه برخوردار شدند