مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-16سياسي

کرایه حمل ونقل عمومی در اصفهان برای سال جدید اعلام شد+ جزییات


با تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان، قیمت بلیط مترو، کرایه اتوبوس و تاکسی و مجموعه های گردشگری اعلام شد.

- علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مصوبات جلسه شورا اظهارکرد: سال آینده شاهد ورود 173 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اصفهان خواهیم بود؛ این تعداد در ظرف 6 ماه، با 199 اتوبوسی که در 4 سال گذشته به ناوگان اضافه شده بود، برابری می کند.

وی با اشاره به تصویب لایحه مربوط به خدمات باغ رضوان، تصریح کرد: لایحه ای پیرامون مجموعه باغ رضوان در تمام حوزه ها شامل خدمات تغسیل، حین و بعد از دفن و فروش قبور به تصویب رسید و تنها وجوهی که از شهروندان به صورت قانونی دریافت می شود، همان چیزی است که در جلسه امروز به تصویب رسید که توسط مجموعه باغ رضوان اطلاع رسانی خواهد شد.

صالحی با اشاره به تصویب نرخ های بلیت مترو، خاطرنشان کرد: در سال 1401 کسانی که از بلیط تک سفره استفاده خواهند کرد باید 3 هزار تومان و افرادی که از طریق اصفهان کارت با مترو سفر می کنند نیز باید 2 هزار و 500 تومان برای هر سفر پرداخت کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در مجموع برای افرادی که به صورت بلندمدت از مترو استفاده می کنند، هر سفر 500 تومان ارزان تر خواهد بود؛ همچنین بلیت مترو برای افرادی که بیش از 20 سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرایه حمل ونقل عمومی در اصفهان برای سال جدید اعلام شد+ جزییات

کرایه حمل ونقل عمومی در اصفهان برای سال جدید اعلام شد+ جزییات