مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-16اقتصادي

درآمد سردفتران به دلیل عدم تنظیم سند خودرو کاهش پیدا کرد


رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: امسال به دلیل عدم تنظیم اسناد نقل و انتقال خودرو شاید بیش از یک سوم از درآمد دفاتر رسمی کاهش پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خندانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران در نشست خبری خود گفت: در سال 1400 بیش از 215 هزار گواهی امضای الکترونیکی از طریق دفاتر اسناد رسمی صادر شد که نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: هم چنین در سالی که گذشت، از 1500 دفتر اسناد رسمی در استان تهران بازدید داشتیم که 342 مورد آن گزارش های ارسالی از اداره کل ثبت استان و 237 مورد هم شکایت های مردمی به کانون سردفتران و دفتریاران بود که فقط 10 مورد از آنها موجب اعمال ماده 42 قرارگرفت.

بازرسی ها شامل بازرسی کلی، مالی، اجمالی و موردی است.

خندانی با بیان این که در سال 1400 چندین ساختمان مرکزی کانون سردفتران و دفتریاران در استان های کشور مورد بهره برداری قرارگرفت گفت: هم چنین گروه جهادی کانون سردفتران و دفتریاران با مشارکت جامعه سردفتری موجبات آزادی 8 زندانی را فراهم کردند که این اقدام ادامه خواهد داشت.

رییس کانون سردفتران بیان کرد: در اواخر سال 1400 انتخابات هیات مدیره کانون های سردفتران و دفتریاران برخی از استان های کشور برگزار شد و اعضای هیات مدیره کانون ها در استان خراسان رضوی، کردستان، مرکزی، قزوین، آذربایجان شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد سردفتران به دلیل عدم تنظیم سند خودرو کاهش پیدا کرد

درآمد سردفتران به دلیل عدم تنظیم سند خودرو کاهش پیدا کرد