مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-16اجتماعي

کودکان در تصادفات بیش از بزرگسالان آسیب پذیرند


رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه کودکان در تصادفات بیش از بزرگسالان آسیب پذیرند، گفت: در سفرها حتی باید کمربند بستن کودکان در صندلی عقب خودرو هم جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین اقدام عملی نبود.

رییس پلیس راهور فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در تصادفات بحث انضباط و نظم در عبور و مرور است، گفت: 85 میلیون نفر جمعیت در کشور داریم که همگی آنان کاربر ترافیک و به نوعی راننده یا سرنشین خودروها هستند اگر بتوانیم انضباط را به کمک همیاران پلیس در میان جامعه آموزش دهیم بخش اعظم تصادفات کاهش می یابد.

سردار هادیان فر با بین اینکه نقش همیاران پلیس نزدیک 20 درصد است افزود: سالی که طرح همیاران پلیس را شروع کردیم آن نسل اکنون جوان شده اند و قوانین را در جامعه خود اجرا می کنند، همیاران پلیس هم امروز به والدین خود نکات رانندگی را گوشزد و حتی از آنان جریمه بگیرند تا به جای اینکه والدین جریمه به پلیس بدهند همین پول را به عنوان عیدی به شما همیاران پلیس بدهند.

رییس پلیس راهور کشور با تاکید بر اینکه کودکان در تصادفات بیشتر از بزرگسالان آسیب پذیرند، خاطرنشان کرد: در سفرها حتی باشد کمربند بستن کودکان در صندلی عقب خودرو هم جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان در تصادفات بیش از بزرگسالان آسیب پذیرند

کودکان در تصادفات بیش از بزرگسالان آسیب پذیرند