مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-16سياسي

نشست شعر انقلاب در بوشهر برگزار شد


نشست شعر انقلاب همراه با گرامیداشت یاد و خاطره محمدرضا نعمتی زاده مشهور به نیمای جنوب در بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر سه شنبه شب در نشست شعر انقلاب اظهار داشت: سازه های فرهنگی و اجتماعی قوی، توسعه را به دنبال دارد و نباید فراموش کرد که توسعه اقتصادی کشور در ذیل توسعه فرهنگی و اجتماعی است.

اکبر منصوری نسب افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه مهارتی است و ما در راستای مسئولیت اجتماعی سعی کرده ایم که به سازه های فرهنگی اهمیت بدهیم.

وی با بیان اینکه ادبیات نقش مانایی در پویایی فرهنگ دارد اضافه کرد: برنامه امروز مزین شده به گرامیداشت یاد و خاطره نیمای جنوب؛ محمد رضا نعمتی زاده که از خصوصیات بارز شاعر و نویسنده ایرانی اهل استان بوشهر آزادی، بصیرت به زمان خویش و معرفت ادبی بوده است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: با عنایت به خصوصیات مرحوم نعمتی زاده و نقش خانواده در مانا بودن نام ایشان می توان گفت که ادبیات در هر جایگاه شغلی می تواند در پویایی فرهنگی و موفقیت تأثیر بسزایی داشته باشد.

در ادامه این برنامه و نشست از فضای کتابخانه مطالعه آزاد دانشجویان و کتب اهدایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دانشگاه فنی و حرفه ای رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شعر انقلاب در بوشهر برگزار شد

نشست شعر انقلاب در بوشهر برگزار شد