مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-16سياسي

اردوی راهیان نور، بهترین سفر فکری و عقیدتی است


اردوهای راهیان نور، بهترین سفر ایدئولوژی، فکری و عقیدتی است که می توان رشادت ها، ایثارگری ها، فداکاری ها و جوانمردی های شهدا را به جوانان و نسل امروز و آینده انتقال داد که بنابه فرمایش رهبر معظم انقلاب اردوی راهیان نور یک تکنولوژی .

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز گفت: اردوهای راهیان نور، بهترین سفر ایدئولوژی، فکری و عقیدتی است که می توان رشادت ها، ایثارگری ها، فداکاری ها و جوانمردی های شهدا را به جوانان و نسل امروز و آینده انتقال داد که بنابه فرمایش رهبر معظم انقلاب اردوی راهیان نور یک تکنولوژی و فناوری است و هیچ گونه برنامه فرهنگی و گردشگری نمی تواند جایگزین آن شود.

صفر نصراله زاده در جمع کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه تبریز در طلاییه و در مناطق جنگی جنوب کشور اظهار کرد: خداوند متعال را شکرگزاریم که در این سرزمین مقدس، همراه شما دانشجویان عزیز هستیم تا با آرمان های شهدا تجدید پیمان کرده و یادی کنیم از شهدای هشت سال دفاع مقدس که سربلندی و آرامش زندگی امروز خود را مدیون از خودگذشتگی این عزیزان هستیم.

وی افزود: برنامه ریزی و بسترهای لازم برای برگزاری این گونه برنامه ها باید فراهم شود چرا که این گونه برنامه ها و اردوهای فرهنگی و زیارتی مایه خیر و برکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی راهیان نور، بهترین سفر فکری و عقیدتی است

اردوی راهیان نور، بهترین سفر فکری و عقیدتی است