مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 08:122022-03-16حوادث

کشف 100 درصدی جرایم خشن در شهرستان گناوه


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گناوه گفت: میزان کشفیات جرایم خشن در شهرستان گناوه در سال جاری 100 درصد است که تعدادی از این کشفیات مربوط به سنوات گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین احمدی عصر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان گناوه با تقدیر از همراهی خبرنگاران شهرستان در اطلاع رسانی برنامه ها و عملکردهای پلیس اظهار داشت: اصحاب رسانه شهرستان همواره در کنار پلیس حضور فعال دارند و ضمن اطلاع رسانی صحیح از عملکرد پلیس، توصیه های پلیسی را نیز که در راستای پیشگیری از آسیب ها و جرایم هستند به اطلاع مردم می رسانند.

کشف 88 درصدی سرقت ها فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گناوه با اشاره به اقدامات پلیس در سال جاری در این شهرستان افزود: در زمینه مقابله با سرقت ها با تلاش های صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و دایره تجسس کلانتری و سایر پاسگاه های تابعه مجموع 88 درصد از سرقت ها در شهرستان منجر به کشف شده است که نسبت به سال گذشته این کشفیات 3 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره میزان کشف جرایم جشن در شهرستان گفت: 100 درصد جرایم خشن در شهرستان منجر به کشف شده است که تعدادی از این کشفیات مربوط به سنوات گذشته است.

وی با اشاره به کاهش میزان سرقت در شهرستان ادامه داد: در زمینه کاهش وقوع سرقت در شهرستان کیف قاپی 57 درصد، سرقت اتومبیل 44


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 درصدی جرایم خشن در شهرستان گناوه

کشف 100 درصدی جرایم خشن در شهرستان گناوه