مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 06:472022-03-16اجتماعي

هشدار پلیس به رانندگان حادثه ساز در روزهای پایانی سال


سردار کمال هادیانفر فرمانده انتظامی پلیس راهور ناجا، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: رانندگانی که نمره منفی دارند و تا کنون تخلفات تکراری و متعددی را مرتکب شده اند، - فرمانده انتظامی پلیس راهور ناجا گفت: ما در پلیس راهنمایی و رانندگی طی چند روزی که به پایان سال جاری باقی مانده است، به رانندگانی که به طور حرفه ای و پی در پی تخلف می کنند، در 3 مرحله مختلف پیامک می زنیم.

سردار کمال هادیانفر فرمانده انتظامی پلیس راهور ناجا، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: رانندگانی که نمره منفی دارند و تا کنون تخلفات تکراری و متعددی را مرتکب شده اند، برابر قانون با آن ها برخورد می کنیم.

وی تصریح کرد: ما در پلیس راهنمایی و رانندگی طی چند روزی که به پایان سال جاری و ورود به تعطیلات نوروزی باقی مانده است، به رانندگانی که به طور حرفه ای و پی در پی تخلف می کنند، در 3 مرحله مختلف پیامک می زنیم.

فرمانده انتظامی پلیس راهور ناجا تاکید کرد: در پیامک هایی که به رانندگان متخلف ارسال خواهیم کرد مواردی چون نمره منفی و تخلف حادثه ساز آن ها و اینکه در رصد پلیس قرار دارند به آن ها گوشزد می شود.

سردار هادیانفر یادآور شد: مشخصات رانندگانی که تخلفات رانندگی متعدد دارند در دست افزار پلیس راهور موجود است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس به رانندگان حادثه ساز در روزهای پایانی سال

هشدار پلیس به رانندگان حادثه ساز در روزهای پایانی سال