مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-15سياسي

مسؤولان شهرستانی از رسانه ها فراری نباشند


وقتی مدیران ما سختی های کار مدیریت را می پذیرند باید ارتباط خود با رسانه ها را بیشتر کنند و رسالت اصحاب رسانه برای مسؤولان باید تببین شود و از ظرفیت های این عرصه به نحو احسن به نفع مردم بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، حمیدرضا محمدی، فرماندار لنجان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:  مدیران ما نباید از رسانه فراری باشند و البته این موضوع ناخواسته بوده و شامل حال همه مدیران نمی شود.

وی تصریح کرد: وقتی مدیران ما سختی های کار مدیریت را می پذیرند باید ارتباط خود با رسانه ها را بیشتر کنند و رسالت اصحاب رسانه برای مسؤولان باید تببین شود و از ظرفیت های این عرصه به نحو احسن به نفع مردم بهره برد.

محمدی بیان داشت: در طول سالیان گذشته خیلی از واژگان ما گم یا و یا کمرنگ شده اند که واژگانی بوده اند که گفتمان انقلاب ما را شکل می دهند و بعد از گذشت سال ها علیرغم تمام شکوفایی ایران اسلامی در عرصه های مختلف شاهد برخی کاستی ها و مشکلات معیشتی مردم هستیم که باید برای ریشه کن شدن آن تمام ظرفیت های خود را بکار بگیریم.

  فرماندار لنجان خاطرنشان کرد: قوانین خشک و بی روحی در مسائل اقتصادی در کشور حاکم شده که مانع از شکوفایی اقتصادی در کشور شده است و نگاه حکمرانی ما نظام مردم سالاری دینی است و باید برای مردم نقش ویژه ای در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان شهرستانی از رسانه ها فراری نباشند

مسؤولان شهرستانی از رسانه ها فراری نباشند