مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 19:122022-03-15سياسي

انسان منتظر اختلاسی و نجومی بگیر نمی شود


انسان منتظر آنقدر خودسازی می کند که وقتی به حکومت رسید اختلاسی و نجومی بگیر نمی شود.

- ، هفدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با موضوع انتظار، گام اول طرح کلی حرکت رهبران الهی امروز سه شنبه با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی برگزار شد.

آیت الله عبدالله جوادی آملی در این پیام، با بیان اینکه انتظار از بهترین عبادات است، اظهار داشتند: معنای انتظار آن است که انسان بتواند در صحابت خلیفه خدا کار جهانی انجام بدهد.

هر عبادتی به اندازه نفوذ او اثر دارد اینکه در کتاب های فقهی ثواب مساجد را یکسان ندانستند مسجد محله و قبیله، مسجد بازار، مسجد کذا و کذا با مسجد جامع فرق دارد و مسجد النّبی و مسجد الحرام از همه افضل است و یک رکعت کار هزار رکعت را می کند برای آن کثرت عبادت عبادت کنندگان است.

وی بیان داشت: یک وقت است یک حکومت علوی است که انسان خدمتگزار حکومت علوی است آن گرچه وجود مبارک حضرت امیر (صلوات الله و سلامه علیه) طبق نقل مرحوم کلینی فرمود: مَا لِلَّهِ آیَهٌ أَکْبَرُ مِنِّی اما چون قلمرو خلافت و وصایت و مدیریت آن حضرت محدود بود خدمتگزاران در آن حکومت هم یک ثواب محدودی دارند.

یک وقت است که کسی منتظر ظهور وجود مبارک خاتم ائمه (علیهم السلام) و خاتم اولیای الهی است که این خلیفه الله است و کار جهانی انجام می دهد، چه ثوابی بالاتر از این! چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان منتظر اختلاسی و نجومی بگیر نمی شود

انسان منتظر اختلاسی و نجومی بگیر نمی شود