مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-15فرهنگي

جشنواره عکس «زیبایی های کرمانشاه» در نوروز 1401


به مناسبت عید نوروز در کرمانشاه جشنواره عکس «زیبایی های کرمانشاه» در نوروز 1401 برگزار می شود.

- ، به مناسبت فرا رسیدن نوروز و فصل بهار جشنواره عکس زیبایی های کرمانشاه برگزار می شود و فراخوان و قوانین جشنواره عکس زیبایی های استان کرمانشاه در نوروز به شرح زیر است.

موضوعات جشنواره آیین های فرهنگی، مذهبی و جاذبه های طبیعی گردشگری استان کرمانشاه بوده و عکس ها باید با دوربین حرفه ای گرفته شده باشد و عکاس فایل اصلی عکس را نیز داشته باشد و محدوده جغرافیایی عکس ها استان کرمانشاه باشد و هر شرکت کننده باید حداکثر هشت عکس ارسال کند و نیز هر هنرمند به همراه عکس های ارسالی باید یک فایل که در آن خود را معرفی کرده است به همراه شماره تماس و مشخصات جغرافیایی عکس را ارسال کند.

عکس ها باید به شماره تلگرام 09389388899 ارسال شده و با فرمت jpeg در اندازه ضلع کوچک حداقل 2450 پیکسل باشد و عکس های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، والتر مارک، لوگو یا هر نشانه تصویری باشند.

از نظر دبیرخانه جشنواره ارسال کننده عکس مالک اثر شناخته می شود و هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی با ارسال کننده اثر است و نیز دبیرخانه جشنواره حق استفاده از عکس های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات، شبکه های مجازی و موارد تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره عکس «زیبایی های کرمانشاه» در نوروز 1401

جشنواره عکس «زیبایی های کرمانشاه» در نوروز 1401