مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-15فرهنگي

با خداداد در پی «زیرخاکی»


چند سال است با درخشش برخی سریال های نوروزی تلویزیون، این مجموعه ها به آثاری پرطرفدار در میان مردم تبدیل شده اند به طوری که مخاطبان پر و پا قرص سریال های رسانه ملی در یکی، - فصل سوم سریال زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان از ابتدای آذرماه کلید خورد و در لوکیشن های متعددی چون شهرک سینمایی غزالی، شهرک سینمایی دفاع مقدس، حمام و محله هایی در کرج، پرند و تهران مقابل دوربین رفته است.

  چند سال است با درخشش برخی سریال های نوروزی تلویزیون، این مجموعه ها به آثاری پرطرفدار در میان مردم تبدیل شده اند به طوری که مخاطبان پر و پا قرص سریال های رسانه ملی در یکی، دو ماه پایانی سال پیگیر اخبار مربوط به سریال های نوروزی سیما می شوند تا بتوانند برای تماشای سریال های نوروزی مورد علاقه خود در ایام تعطیلات برنامه ریزی کنند.

از سویی طی سال های اخیر ساخت سریال های چند فصلی پایتخت و زیرخاکی به محبوبیت سریال های نوروزی بشدت افزوده است به طوری که معمولا سریال های نوروزی جزو پرمخاطب ترین برنامه های نوروزی صداوسیما محسوب می شوند.

این در حالی است که طی 2 سال اخیر با شیوع ویروس کرونا روند تولید سریال های تلویزیونی با مشکل و کندی مواجه شده است، روند تولید سریال های نوروزی هم با تغییراتی مواجه شده است به طوری که آخرین فصل سریال های پایتخت و نون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خداداد در پی «زیرخاکی»

با خداداد در پی «زیرخاکی»