مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-15سياسي

خدمت رسانی 2100 گروه جهادی طی ایام نوروز در مناطق محروم کشور


در نوروز 1401 که بهار خدمت نامگذاری شده، 2 هزار و 100 گروه جهادی به ظرفیت 45 هزار نفر در کشور به خدمت رسانی در مناطق کمتر برخوردار خواهند پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا الله بداشتی امروز در حاشیه آغاز آیین فعالیت های جهادی بسیجیان با محوریت شهرستان قلعه گنج با اشاره به ظرفیت بی بدیل گروه های جهادی اظهار کرد: بیش از 43 هزار گروه جهادی سازمان دهی شده که پس از فرمان ولی امر مسلمین در سال 1379 شکل گرفت، داریم و امروز به عنوان یک ظرفیت عظیم نیروی انسانی جهادی برای کمک به مردم به ویژه در نقاط کمتر توسعه یافته حضور پیدا می کنند که چهره فقر را کمرنگ و عمران و آبادانی را توسعه دهند.

جانشین بسیج سازندگی کشور افزود: کمک به رفع استضعاف و کمک به دستگاه های اجرایی برای اینکه خدمت سریع تر به دست ولی نعمتان انقلاب برسد از فعالیت های بسیجیان است.

وی بیان کرد: دو قرارگاه ملی کشور در جنوب کرمان فعالیت خود را از بیستم اسفند آغاز کرده اند و ما شاهد این هستیم که هم در حوزه آبرسانی که از ضروری ترین مبحث حوزه استان است، هم ظرفیت گروه های جهادی با کمک دستگاه های اجرایی می خواهند اقدامی انجام دهند که اشتغال پایدار در شهرستان و روستاها شکل بگیرد تا بتوانیم در حوزه اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 2100 گروه جهادی طی ایام نوروز در مناطق محروم کشور

خدمت رسانی 2100 گروه جهادی طی ایام نوروز در مناطق محروم کشور