مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-15حوادث

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در استان سمنان


معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: پلیس استان به شدت با هنجار شکنی چهارشنبه آخر سال و افرادی که سبب رعب و وحشت عمومی و مخاطره برای مردم شوند، - مقابله می کند.

سرهنگ روح الله نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به آمادگی پلیس در برخورد با عوامل برهم زننده نظم عمومی همزمان با شب چهارشنبه آخر سال، تاکید کرد: برخی از اقداماتی که در این شب به صورت ناآگاهانه از سوی تعداد قلیل از اقشار جامعه صورت می گیرد، بر اساس قانون جرم است و در قانون برای آن مجازات لحاظ شده در حالی که گروهی از مردم از این موضوع اطلاع ندارند.

وی با بیان اینکه ایراد خسارت، ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی و … از جمله مصادیق جرم در اقداماتی است که گروهی از مردم ناآگاهانه در شب چهارشنبه آخر سال ممکن است به آن دست بزنند، افزود: پلیس از آنجا که پاسدار قانون است، برنامه ریزی خوبی را برای کنترل شرایط دارد تا بتوانیم برخورد قاطعی را با برهم زنندگان نظم عمومی داشته باشیم.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای اسفند ماه ایست و بازرسی های مقطعی ورودی خروجی شهرها با هدف کنترل ورود مواد محترقه به شهرستان های استان در دستور کار ناجا قرار داشته است، ابراز کرد: بازرسی و رصد اصنافی که به لحاظ مواد اولیه، اشتراکاتی را با سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در استان سمنان

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در استان سمنان