مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-15سياسي

120 مقاله به همایش بین المللی دکترین مهدویت رسید


دبیر هفدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت با اشاره به اینکه 120 مقاله به این همایش ارسال شده است، گفت: مقالات برتر در همایش ارائه و در قالب کتاب منتشر می شود.

- ، حجت الاسلام محمدصابر جعفری پیش از ظهر سه شنبه در هفدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت که با حضور علما، طلاب، پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در آستانه نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به اینکه 120 مقاله به این همایش ارسال شده است، اظهار داشت: در روز همایش 16 مقاله برتر ارائه و چکیده همه مقالات نیز در یک کتاب منتشر می شود و این همایش با موضوع انتظار، گام اول طرح کلی حرکت رهبران الهی در چهار محور برگزار می شود.

رییس مؤسسه آینده روشن نیز با بیان اینکه موضوع و شعار محوری همایش امسال انتظار است افزود: آماده سازی جهان برای ظهور منجی مصداق اصلی انتظار است و مساله انتظار نیازمند اقداماتی است که امام راحل با پایه ریزی انقلاب اسلامی انجام داده است.

حجت الاسلام مجید پورسیدآقایی، ابراز داشت: در زمینه مهدویت حجم کارهای انجام نشده در مقابل اقدامات انجام شده مانند قطره ای در برابر اقیانوس است و در این زمینه در مرتبه اول وظیفه حوزه های علمیه است و عالمان و اندیشمندان باید به داد این اندیشه مظلوم رسیده و معارف آن را به نسل تشنه بشری ابلاغ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 مقاله به همایش بین المللی دکترین مهدویت رسید

120 مقاله به همایش بین المللی دکترین مهدویت رسید