مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-15سياسي

روابط عمومی ها خط شکنان جهاد تبیین هستند


رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه روابط عمومی ها خط شکنان جهاد تبیین هستند، گفت: در موضوعات مختلف دولت درگیر است اما درگیری روابط عمومی ها متفاوت است.

- افشار دارابی سه شنبه 24 اسفند در آیین اختتامیه جشنواره روابط عمومی، هنر مردم داری در فارس با بیان اینکه فضای مجازی کار را برای روابط عمومی ها پیچیده کرده است، گفت: تاکنون روابط عمومی ها مشغول تبیین دستاوردها و پل ارتباطی بودند اما امروز در جنگ روایت ها و شناخت درگیر هستند چراکه هجمه برای مهندسی افکار مردم شکل گرفته است.

او با بیان اینکه انجام عملیات روانی از سوی دیگر رسانه ها و فضای مجازی دنبال می شود، خطاب به روابط عمومی ها بیان کرد: شما وظایف بزرگی دارید باید پلی باشید و اراده قوی داشته باشید که خدمات مسئولان را بیان کنید.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با تاکید بر اینکه در روابط عمومی ها اداره فضای مجازی شکل بگیرد چون یک ویدئو کوتاه می تواند ذهن مردم را مخدوش کند، گفت: پیچیدگی عظیم فضای مجازی روابط عمومی ها را درگیر کرده است چون تلاش می کنند تا مردم را ناامید کنند اینجا جای شماست که ناامیدی ها را به امید تبدیل کنید.

دارابی با بیان اینکه دغدغه رهبری را شما باید جامه عمل بپوشانید چون روابط عمومی فقط کار روتین نیست به سمت تولید محتوای فاخر در فضای مجازی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها خط شکنان جهاد تبیین هستند

روابط عمومی ها خط شکنان جهاد تبیین هستند