مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-15دانش

300 دانشجوی دانشگاه های اردبیل به اردوی راهیان نور اعزام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم بدرقه 300 دانشجوی دانشگاه های استان اردبیل برای اعزام به اردوی راهیان نور با حضور عزیز حبیبی، - مراسم بدرقه 300 دانشجوی دانشگاه های استان اردبیل برای اعزام به اردوی راهیان نور با حضور رییس دانشگاه محقق اردبیلی و جانشین سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم بدرقه 300 دانشجوی دانشگاه های استان اردبیل برای اعزام به اردوی راهیان نور با حضور عزیز حبیبی، رییس دانشگاه محقق اردبیلی و عبدی، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد.

در اولین نوبت از اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور، دانشجویان دختر دانشگاه های این استان سفر خود را از امروز آغاز کردند.

حبیبی در این مراسم با بیان اینکه دانشجویان و نخبگان در ارتقای اقتدار ملی نقش بسیار مهمی دارند، افزود: دانشجویان و جوانان ما باید بدانند که هر ملتی اقتدار ملی و توان نظامی دارد سر پا ایستاده و هر ملتی این موارد را نداشته باشد مورد هجمه ظالمان قرار می گیرد، پس باید یاد بگیریم توان و اقتدار خود را ارتقا دهیم.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی حضور دانشجویان جوان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را بسیار ارزشمند و تاثیرگذار دانست و اظهارامیدواری کرد: دانشجویان با حضور در این برنامه عظیم فرهنگی، مظلومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 دانشجوی دانشگاه های اردبیل به اردوی راهیان نور اعزام شدند

300 دانشجوی دانشگاه های اردبیل به اردوی راهیان نور اعزام شدند