مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-15اقتصادي

توزیع میوه شب در آذربایجان غربی آغاز شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از آغاز توزیع 1100 تن میوه طرح تنطیم بازار میوه شب عید در استان از 24 اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات عید نوروز 1401 خبر داد.

- ارومیه - رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از آغاز توزیع 1100 تن میوه طرح تنظیم بازار شب عید در استان از 24 اسفند ماه تا پایان تعطیلات عید نوروز 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کرامتی پیش از ظهر سه شنبه در چهل و هشتمین جلسه قرارگاه تأمین امنیت غذایی استان اظهار کرد: از ابتدای تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در استان تا کنون 239 مورد جلسه در قالب قرارگاه و جلسه با تعاونی های تولید و تشکل ها و فروشگاه های زنجیره ای در جهت افزایش هماهنگی و انسجام در اجرای برنامه ها و سیاست های قرارگاه برگزار شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 23 هزار و 734 مورد بازرسی و نظارت از مراکز عرضه کالاهای اساسی انجام گرفته است که در حدود یکهزار و 977 پرونده تخلف برای واحدهای عرضه آرد و نان و کالاهای اساسی به ارزش 44 میلیارد ریال تشکیل شده است که در حدود 50 درصد تخلفات نیز مربوط به حوزه آرد و نان است که سودجویان در این زمینه به مراجع قضایی معرفی شده اند.

کرامتی با اشاره به جوجه ریزی 5 میلیون و 417 هزار قطعه در بهمن ماه سال جاری گفت: جوجه ریزی 3 میلیون و 875 هزار قطعه در اسفند ماه نیز تاکنون انجام گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب در آذربایجان غربی آغاز شد

توزیع میوه شب در آذربایجان غربی آغاز شد