مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-15دانش

چگونه پروژه، پایان نامه یا سمینار خود را انتخاب کنیم و بپروریم


می دانشکده مهندسی صنایع و انجمن علمی گروه نرم افزاری دانشگاه علم و صنعت با همکاری انجمن مرکز، کارگاه چگونه پروژه، پایان نامه یا سمینار خود را انتخاب کنیم و بپروریم در جشنواره دانشجویی علمی شو را برگزار می کند.

- انجـمن علـمی دانشکده مهندسی صنایع و انجمن علمی گروه نرم افزاری دانشگاه علم و صنعت با همکاری انجمن مرکز، کارگاه "چگونه پروژه، پایان نامه یا سمینار خود را انتخاب کنیم و بپروریم" در جشنواره دانشجویی علمی شو را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، مولفه های انتخاب موضوع ، راه های آشنایی با موضوعات مرتبط با رشته ها ، راه های پیدا کردن مقالات و پایان نامه های مرتبط ، نحوه اطلاع از سمینارهای مرتبط در حال برگزاری ، آشنایی با Doi ، آشنایی با پایگاه های ایرانی سیویلیکا و ایرانداک ، آشنایی با گوگل محقق (Google scholar ) ، آشنایی با gigalib, elsevier, scopus و آشنایی با نحوه دریافت مقالات از جمله مباحث و سرفصل های آموزشی این دوره است.

این برنامه با تدریس زهرا قراییان ـ دانشجوی کارشناسی ارشد ریاضی دانشگاه علم و صنعت، جمعه 27 اسفند ماه، ساعت19 الی 21، به صورت آنلاین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه پروژه، پایان نامه یا سمینار خود را انتخاب کنیم و بپروریم

چگونه پروژه، پایان نامه یا سمینار خود را انتخاب کنیم و بپروریم