مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-15حوادث

توقیف پراید حامل سلاح قاچاق در دالاهو/ 11 قبضه کلت کمری کشف شد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام یک باند 3 نفره قاچاق اسلحه در شهرستان دالاهو و کشف 11 قبضه کلت کمری از آن ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی دالاهو با انجام کارهای اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق که تعدادی اسلحه را از کشورهای همسایه وارد کرده بود مطلع و رسیدگی به موضوع را در ستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی دالاهو در تحقیقات تکمیلی خود دریافتند که اعضای این باند قصد انتقال تعداد زیادی سلاح به مرکز استان را دارند و در همین راستا نسبت به برپایی تور ایست و بازرسی در مسیر محل تردد خودروی قاچاقچیان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران در ادامه و پس از مشاهده خودرو قاچاقچیان که یک دستگاه پراید بود قصد توقیف آن را داشتند اما راننده با بی توجهی به فرمان ایست و اخطارهای  پلیس، اقدام به فرار و یکی دیگر از سرنشینان هم به سمت ماموران تیراندازی کرد که باعث زخمی شدن یکی از همکاران شد.

وی یادآوری کرد: به دنبال تیراندازی قاچاقچیان، ماموران به تعقیب خودرو متواری پرداخته و پس از فرمان ایست و شلیک تیر هوایی، با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت لاستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف پراید حامل سلاح قاچاق در دالاهو/ 11 قبضه کلت کمری کشف شد

توقیف پراید حامل سلاح قاچاق در دالاهو/ 11 قبضه کلت کمری کشف شد