مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-15دانش

سرپرست دانشگاه شهید چمران با سفیران کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و بولیوی دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آخوندعلی، سرپرست دانشگاه شهید چمران با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست در دانشگاه بزرگ شهید چمران اهواز که پیش از این جندی شاپور نامیده می شد، - سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در دیدار با سفیران کشور های ونزوئلا، نیکاراگوئه و بولیوی بر آمادگی این دانشگاه برای همکاری با دانشگاه‎ ها این کشور ها تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آخوندعلی، سرپرست دانشگاه شهید چمران با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست در دانشگاه بزرگ شهید چمران اهواز که پیش از این جندی شاپور نامیده می شد، بیان کرد: این دانشگاه یادگار عظمت و قدمت تاریخ پرافتخار کشورمان است و از آن به عنوان نخستین دانشگاه جهان در دوره ساسانیان نام برده می شود.

وی افزود: آثار دانشگاه جندی شاپور در حال حاضر در ضلع شرقی شهرستان دزفول باقی است و در حال حاضر علوم مختلفی در این دانشگاه در حال آموزشی است.

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: همچنین در کنار این دانشگاه، دیگر دانشگاه های اقماری در سراسر استان پراکنده و به آموزش و تحقیق مشغول هستند و ده ها هزار دانشجوی مختلف داخلی و خارجی در رشته های مختلف مهندسی شیمی، نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته، منابع آب، آبزی پروی، دامپروی و صنایع وابسته به تحصیل می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه شهید چمران با سفیران کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و بولیوی دیدار کرد

سرپرست دانشگاه شهید چمران با سفیران کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و بولیوی دیدار کرد