مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-15سياسي

200نفر از دانشجویان بسیجی فارس به دوره طرح ولایت اعزام شدند


مدیر رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از اعزام 200 نفر از دانشجویان بسیجی استان فارس برای شرکت در دوره کشوری طرح ولایت به مشهد مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم اسماعیلی شعار صبح سه شنبه در حاشیه این اعزام با بیان اینکه بیست و ششمین دوره تقویت مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح ولایت کشوری، بهمن ماه سال جاری به صورت غیرمتمرکز در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: نیمه دوم و تکمیلی این دوره از 24 اسفندماه سال جاری تا 11 فروردین سال 1401 در مشهد مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: دانشجویانی برای شرکت در نیمه دوم دوره غیرمتمرکز طرح ولایت کشوری به مشهد مقدس اعزام شدند که با موفقیت دوره اول را گذرانده و مورد تأیید مرکز طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی کشور قرار گرفته اند.

مدیر رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، آشنایی و تسلط دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی در یک چارچوب منظم فکری، تقویت روحیه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و آشنایی دانشجویان با مباحث فرهنگی و سیاسی روز را از اهداف دوره طرح ولایت کشوری برشمرد و تصریح کرد: آشنایی دانشجویان با سیره نظری و عملی ائمه معصومین در بعد اخلاقی و تربیتی، رشد و ارتقای فکری دانشجویان و بسترسازی برای حل تخصصی مسائل کلان کشور در راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200نفر از دانشجویان بسیجی فارس به دوره طرح ولایت اعزام شدند

200نفر از دانشجویان بسیجی فارس به دوره طرح ولایت اعزام شدند