مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-15سياسي

جوانان در عرصه جهاد تبیین پاسخگوی دشمنان باشند


نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر لزوم گفتمان سازی بین جوانان گفت: جوانان در عرصه جهاد تبیین می توانند به توطئه های دشمنان پاسخ دهند.

- حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار با جمعی از جوانان که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال در سوره نور به کسانی که ایمان آورده و عمل صالح انجام داده اند وعده داده که آنان را حاکمان زمین قرار دهد ولی شرط آن ایمان و عمل صالح است.

وی با اشاره به اینکه توشه ایمان و تقوا و عمل صالح امری است که باید همراه ما باشد، اضافه کرد: ایمان و عمل صالح مفتاح و کلید موفقیت است و این به ما می آموزد که حاکمیت ستمگران حاکمیت ابدی و همیشگی نیست و ظلم و ستم روزی به پایان می رسد.

شاهرخی با اشاره به اینکه در عصر حاضر علم، تکنولوژی و اختراعات وسیله ای در اختیار زورگویان است که از آن در جهت حاکمیت مفسدان استفاده می شود و سیاست و قدرت در اختیار اخلاق و انسانیت نیست، ادامه داد: روزی می رسد که اختراعات و سیاست مغلوب انسانیت و اخلاق و دین می شود و آن زمان ظهور است که ما باید زمینه آن را فراهم کرده و جامعه را به سمت جامعه مهدوی سوق دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با یادآوری اینکه در جامعه اسلامی قرار است با میزان حاکمیت قرآن حرکت کنیم و حاکم و داور ما قوانین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان در عرصه جهاد تبیین پاسخگوی دشمنان باشند

جوانان در عرصه جهاد تبیین پاسخگوی دشمنان باشند