مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 07:322022-03-15اقتصادي

عزم جدی برای کاهش فاصله سرانه فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح هنرستان راپکو در بخش لادیز میرجاوه، از عزم جدی دولت،سازمان نوسازی مدارس کشور و خیرین برای کاهش سرانه فضاهای آموزشی استان تا میانگین کشوری با اختصاص ردیف ویژه محرومیت زدایی خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح هنرستان راپکو در بخش لادیز میرجاوه، از عزم جدی دولت،سازمان نوسازی مدارس کشور و خیرین برای کاهش سرانه فضاهای آموزشی استان تا میانگین کشوری با اختصاص ردیف ویژه محرومیت زدایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- میثم لک زایی در مراسم افتتاح این هنرستان ضمن عرض خیر مقدم به خیرین و میهمانان گفت: امروز در استان سیستان و بلوچستان هم افزایی بسیار خوبی ایجاد شده است و شاهد عزم جدی سازمان نوسازی مدارس کشور در افزایش و تامین اعتبارات و همچنین افزایش مشارکت خیرین که استان را بطور ویژه مورد توجه خود قرار داده اند بطوری که در سال گذشته بیش از 200 میلیارد تومان به بحث مدرسه سازی در استان اختصاص داده اند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه گفت؛ همچنین سازمان ها و بنیادها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از 400 کلاس را در سطح استان در دست ساخت دارند که باعث شده تا در سال گذشته بیش از 1100 کلاس را در سطح استان تحویل دانش آموزان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی برای کاهش فاصله سرانه فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان

عزم جدی برای کاهش فاصله سرانه فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان