مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 01:022022-03-14اجتماعي

190 المان نوروزی به مناسبت عیدنوروزدرارومیه نصب می شود


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه از آذین بندی و زیباسازی شهر ارومیه به مناسبت اعیاد شعبانیه و نوروز 1401 خبر داد و گفت: : به مناسبت ایام نوروز و زیبا سازی شهر ارومیه نگاه ویژ ه ای انجام شده و 190 اِلمان نوروزی در سطح شهر نصب می شود.

- علی شایگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص زیباسازی سطح شهر به مناسبت ایام نوروز 1401 اظهار داشت: به مناسبت ایام نوروز و زیبا سازی شهر ارومیه نگاه ویژ ه ای انجام شده و 190 اِلمان نوروزی در سطح شهر نصب می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به فرارسیدن عید نوروز هفت تا هشت  هفت سین در 6 نقطه شهر از جمله مقابل شهرداری و موزه مردم شناسی ارومیه، فررودگاه باغ رضوان و پایانه و مناطق دیگر نصب خواهد شد.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه اضافه کرد: گلکاری های ویژه و متفاوتی برای زیباسازی شهر در نظر گرفته شده است همزمان با ورود فصل بهار 3میلیون بوته گل ، 100هزار گل لاله در کل شهر کاشته می شود.

شایگان با اشاره به اینکه فضاسازی شهری در اولین گام شروع به پاکسازی و شستشوی اِلمان های موجود و جدول ها کرده، خاطر نشان کرد: تجهیز و تعمیر نیکمت ها و سطل زباله ها، تعویض پرچم های فرسوده درسطح شهر، ساماندهی سیستم های روشنایی از دیگر اقدامات  سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در ایام نزدیک به سال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

190 المان نوروزی به مناسبت عیدنوروزدرارومیه نصب می شود

190 المان نوروزی به مناسبت عیدنوروزدرارومیه نصب می شود