مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 00:372022-03-14سياسي

هشدار دادستان مرکز مازندران به اخلال کنندگان نظم چهارشنبه آخر سال


دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران به اخلالگران چهارشنبه آخرسال هشدار داد و تاکید کرد: دادستانی برخورد قاطع با افراد فرصت طلب و اخلال گر که آرامش مردم را در چهارشنبه آخر سال به خطر بیندازد در دستور کار دارد.

- محمد کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با هشدار به اخلالگران  در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: دادستانی مرکز استان برخورد قاطع با افراد فرصت طلب و اخلال گر که آرامش مردم را در چهارشنبه آخر سال به خطر بیندازد  در دستور کار دارد.

وی گفت: در جلساتی که با نیروی انتظامی داشته ایم تدابیر لازم برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در روزهای پایانی سال اندیشیده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: دستگاه قضایی علاوه بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه، با افرادی رعایت  قانون را در پیش نگیرند و رفتار خطرناک که موجب سلب امنیت، آسایش و سلامت مردم  شود به شدت برخورد خواهد شد.

  کریمی بر شناسایی اراذل و اوباش هر منطقه، رصد فعالیت های آنان، نظارت نقاط حادثه خیز  و حضور حراست ادارات مختلف و بانک ها در روز چهارشنبه آخر سال برای پیشگیری از حوادث احتمالی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: شهروندان در مرکز استان و سایر شهرها می توانند گزارش های  خود را  به نیروی انتظامی یا دادستانی اعلام کنند تا در سریع ترین زمان به آنها رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان مرکز مازندران به اخلال کنندگان نظم چهارشنبه آخر سال

هشدار دادستان مرکز مازندران به اخلال کنندگان نظم چهارشنبه آخر سال