مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 23:372022-03-14سياسي

نشست رسانه ای شهردار قم، از ایجاد امیدواری تا پرسش های جدید


نشست رسانه ای اخیر شهردار قم در کنار ایجاد امیدواری هایی برای افزایش کیفیت مدیریت شهری، پرسش هایی نیز در ذهن مردم ایجاد کرده که شایسته توجه است.

- خبرگزاری فارس – حسن شیخ حائری: برپایی نشست رسانه ای از سوی مسئولان به ویژه در روزهای پایانی هر سال، امری در خور تقدیر است.

نشست هایی که زمینه را برای پاسخ گویی مسئولان و ایجاد شفافیت مهیا می کند.

بر این اساس نشست رسانه ای شهردار قم با خبرنگاران در روزهای اخیر برگزار شد که این نشست علاوه بر ایجاد امیدواری هایی برای افزایش کیفیت مدیریت شهری در کلان شهر قم، پرسش هایی نیز در ذهن مردم و دیگر مخاطبان ایجاد کرده است.

سید مرتضی سقاییان نژاد در این نشست چنین بیان کرد که سال 1400 نخستین سال اجرای برنامه قم 1404 بود و تلاش شد تا مسائل زیربنایی شهر در سال جاری مورد توجه قرار گیرد.

وی البته به این نکته هم اذعان کرد که همه مسائل زیربنایی شهر مانند موضوع بسیار مهم بافت فرسوده، تنها به عهده شهرداری نیست و باید با ایجاد مدیریت واحد حل و فصل شود اما نگفت که موضع اصلی شهرداری قم نسبت به رفع معضل بافت فرسوده چیست و موانع رفع این معضل را در چه می داند.

وی در این باره همچنین افزود که شهرداری یک عنصر بسیار ضعیف در این عرصه است، اما نگفت که عنصر یا عناصر قوی این عرصه کدامند، به بیان دیگر شهرداری قم باید در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رسانه ای شهردار قم، از ایجاد امیدواری تا پرسش های جدید

نشست رسانه ای شهردار قم، از ایجاد امیدواری تا پرسش های جدید