مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 20:372022-03-14سياسي

دوران خدمت مقدس سربازی تمرین تقویت اراده برای یک زندگی شرافتمندانه است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه همسران شایسته همگی باید دارای عزم مستحکم و پولادین باشند، گفت: دوران خدمت مقدس سربازی تمرین تقویت اراده برای یک زندگی شرافتمندانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح که در فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی نیروی هوایی برگزار شد گفت: سربازی فرصت ارزشمندی است که باید از آن در جهت تجربه اندوزی استفاده کرد و آن را غنیمت شمرد چراکه فرصت ها به سرعت از دست می روند.

وی گفت: ساخت کشور سربلند، دستاورد انسان های خود ساخته است و دوره سربازی فرصتی طلایی است که می تواند برای جوانان دست آوردهای طلایی در پی داشته باشد تهذیب نفس و خودسازی است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه دوران خدمت سربازی دارای برکات فراوانی است تصریح کرد: آنها که دوران خدمت مقدس سربازی را طی کرده اند از تجربیات و آورده های فراوانی برخوردارند که این تجربیات می تواند چراغ راه آینده یک جوان در عرصه های مختلف اجتماعی باشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تقویت اراده را یکی از دلایل موفقیت در زندگی عنوان و تصریح کرد: خدمت مقدس سربازی زمینه ساز تقویت اراده جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران خدمت مقدس سربازی تمرین تقویت اراده برای یک زندگی شرافتمندانه است

دوران خدمت مقدس سربازی تمرین تقویت اراده برای یک زندگی شرافتمندانه است