مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 19:522022-03-14بين الملل

موساد علاوه بر اربیل در 5 استان دیگر عراق نیز مقر دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جبار المعموری رییس اتحادیه علماء المسلمین (علمای مسلمانان) در استان دیالی عراق، امروز (دوشنبه، - جبار المعموری گفت که موساد علاوه بر اربیل در پنج استان دیگر نیز مقر دارد و انکار مقامات منطقه کردستان بی فایده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جبار المعموری رییس اتحادیه علماء المسلمین (علمای مسلمانان) در استان دیالی عراق، امروز (دوشنبه، 14 مارس) در واکنش به حمله موشکی روز گذشته به مقر های موساد در اربیل واکنش نشان داد.

وی در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: بمباران روز گذشته مقر موساد در اربیل، در ها را به روی درگیری و خطری فراگیر در بدنه عراق گشود که بسیاری تلاش کردند تا آن را در کانون توجه قرار دهند، هرچند که امنیت ملی کشور را تحت تأثیر قرار می دهد و آن را در پیچ و خم درگیری های منطقه ای و بین المللی فرو می برد .

المعموری افزود: ما اطلاعاتی در دست داریم که نشان می دهد مقر های مخفی موساد تنها در اربیل نیست بلکه در پنج استان دیگر نیز وجود دارد و کار آن بر پنج هدف اصلی متمرکز شده است که برجسته ترین آن ها، فتنه انگیزی، ایجاد منازعات قومی و فرقه ای، نفرت پراکنی، ترور، فساد اخلاقی مردم، اشاعه مواد مخدر در سطح وسیع و هرزگی در بین جوانان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موساد علاوه بر اربیل در 5 استان دیگر عراق نیز مقر دارد

موساد علاوه بر اربیل در 5 استان دیگر عراق نیز مقر دارد