مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-14سياسي

برنامه های معاونت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در استقبال از زائران نوروزی


مدیر عالی حرم مطهر رضوی برنامه های مختلف معاونت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در راستای میزبانی از زائران و مجاوران در اعیاد ماه شعبان و عید نوروز را تشریح کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عالی حرم مطهر رضوی برنامه های مختلف معاونت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در راستای میزبانی از زائران و مجاوران در اعیاد ماه شعبان و عید نوروز را تشریح کرد.

مصطفی فیضی امروز در نشست خبری اعلام ویژه برنامه های ایام نوروز که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، در خصوص فعالیت های معاونت اماکن متبرکه آستان اظهار کرد: در معاونت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی برنامه هایی برای نوروز 1401 برنامه ریزی شده است.

با توجه به این که عمدتا فضای حرم مطهر به صورت روباز است، در شرایط آب وهوایی متفاوت این موضوع سبب آزار زائران می شود.

بنابراین با استفاده از امکانات مختلفی که مقدور بوده مانند فضاهای اداری فضاهای مسقف گسترش یافته و این اقدامات استمرار خواهد یافت؛ به شکلی که با جابه جایی بخش هایی از حوزه اداری از داخل حرم به خارج حرم مطهر رضوی فضاهای مسقف برای زائران افزایش پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد بسترهای متفاوت در راستای خدمت رسانی بیشتر به زائران در رواق ها و صحن های مختلف مانند اضافه شدن وضوخانه داخل رواق ها جهت رفع مساله فاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های معاونت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در استقبال از زائران نوروزی

برنامه های معاونت اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در استقبال از زائران نوروزی