مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-14سياسي

قرآن به 130 زبان زنده دنیا ترجمه شده است/چاپ و نشر 200 میلیون نسخه قرآن در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام مهدی صفیاری معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت در اختتامیه مهرواره قرآنی طاها که به همت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد با تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد:  جوان کسی است که انرژی برای کار در راه خدا داشته باشد، هر کس در راه خدا کار کند چه پیر و چه جوان باشد، جوان است و در روز قیامت هم جوان محشور خواهد شد.

معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهل سال از عمر بابرکت خود در مسیر خدمت گذاری به آستان مقدس قرآن کریم بسیار درخشان عمل کرده است.

انقلاب قرآن را به اجتماع آورد معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت خاطرنشان کرد: اولین خدمتی که نظام جمهوری اسلامی به ساحت قرآن کریم کرد این بود که قرآن را از عرصه فردی به عرصه اجتماع وارد کرد.

حجت الاسلام صفیاری تصریح کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی انس با قرآن یا در منازل و یا در مکتبخانه و یا مجالس ختم بود ولی الان قرآن در تمام عرصه های کشور وجود دارد.

وی افزود: ایران تنها کشوری است که قانون اساسی آن منطبق بر قرآن کریم است و شرط رهبری آن داشتن قابلیت تفسیر قرآن کریم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن به 130 زبان زنده دنیا ترجمه شده است/چاپ و نشر 200 میلیون نسخه قرآن در ایران

قرآن به 130 زبان زنده دنیا ترجمه شده است/چاپ و نشر 200 میلیون نسخه قرآن در ایران