مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-14حوادث

آماده باش آتش نشانی برای چهارشنبه پایان سال


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، اعلام کرد که ماموران این سازمان مستقر در 23 ایستگاه آتش نشانی این کلانشهر شب چهارشنبه پایان سال با هدف کاهش مخاطرات احتمالی، - در آماده باش کامل خواهند بود.

محمدهادی قانع دوشنبه 23 اسفند در یک کنفرانس خبری که پیرامون هشدارهای ایمنی چهارشنبه آخر سال برگزار شد، اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد حوادث تلخ در کلانشهر شیراز بودیم؛ آمارهایی که از افزایش حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در شیراز و برخی از شهرستان های فارس حکایت دارد.

قانع خاطرنشان کرد که تمام حوادث چهارشنبه آخر سال قابل پیشگیری است به شرطی که داده های مناسبی در اختیار افراد جامعه قرار بگیرد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز همچنین با بیان اینکه برای پیشگیری از حوادث ویژه برنامه های آموزشی در مناطق و محلات به افراد آموزش داده شده، گفت: در شبکه شاد نیز برنامه های ویژه ای در اختیار دانش آموزان قرار داده شده است.

قانع خاطرنشان کرد: با استفاده از فضاهای شهری نیز بیلبوردهای مختلفی در اقصی نقاط شیراز تعبیه شده تا نسبت به آموزش همگانی اقدام شود.

او در خصوص تخصیص فضای ایمن برای شادی در چهارشنبه آخر سال هم بیان کرد: اگر جایی در نظر گرفته شود این سازمان آماده تأمین امنیت آن مناطق خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش آتش نشانی برای چهارشنبه پایان سال

آماده باش آتش نشانی برای چهارشنبه پایان سال