مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-14حوادث

کشف 160 تن مواد مخدر طی امسال در کرمان/آمادگی پلیس برای چهارشنبه آخر سال


کرمان در سال جاری در حوزه برخورد با قاچاقچیان و اشرار مسلح رتبه اول کشوری را کسب کرده و بیش از 160 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان امروز در نشست خبری با اشاره به   نامگذاری شعار نوروزی پلیس با عنوان پلیس هوشمند، قانون مداری و نشاط بهاری اظهار داشت: پیش بینی ما این است که امسال افزایش مسافرت های نوروزی را در سطح کشور و استان کرمان داشته باشیم زیرا کرمان یکی از مقصدهای راهیان نور کشور به دلیل مرقد شهید سلیمانی است.

وی از آمادگی پلیس کرمان در زمینه مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: از ظرفیت سپاه و بسیج در این حوزه در کنار سازمان های امدادی استفاده خواهیم کرد، تمام هدف ما این است در کنار مردم باشیم و پلیس از نشاط جامعه و مردم به ویژه نوجوانان و جوانان حمایت می کند اما با کسانی که حرکات مخاطره آمیز داشته باشند برخورد قاطع خواهد داشت.

ناظری با اشاره به مسیرهای کویری و خسته کننده برای رانندگان و مسافران تصریح کرد: پلیس راه استان با همکاری دهیاری ها و شوراهای اسلامی و بسیج روستاهایی که در این مسیرها قرار دارند  موکب هایی راه اندازی می کند تا مسافران کنار این موکب ها توقف و استراحت کنند و سپس به مسیر خود ادامه دهند و امیدواریم این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 160 تن مواد مخدر طی امسال در کرمان/آمادگی پلیس برای چهارشنبه آخر سال

کشف 160 تن مواد مخدر طی امسال در کرمان/آمادگی پلیس برای چهارشنبه آخر سال