مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-14سياسي

نهادهای فرهنگی برای اصلاح الگوی تفریح چهارشنبه سوری اقدام کنند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، گفت: باید با اصلاح الگوی تفریح در چهارشنبه آخر سال، فرهنگ تفریح سالم با اهتمام و مشارکت نهادهای فرهنگی در جامعه حاکم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدحسین رحیمی زاده صبح پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بر احترام به حقوق شهروندی و حفظ آرامش سایر مردم در جامعه تأکید و اظهار کرد: نباید اجازه داد تا هیجانات و برخی از حرکات خطر آفرین در چهارشنبه آخر سال، آرامش و امنیت شهروندان را خدشه دار کند.

وی ایجاد آسیبهای جسمی و لطمات روحی به شهروندان را قابل تعقیب کیفری دانست و افزود: مرز و حد آزادی تا عدم خدشه به آزادی دیگران است و نباید حرکت و عملی انجام داد که باعث لطمات جسمی و روحی به دیگران گردد.

معاون اجتماعی دادگستری یزد استفاده از مواد محترقه و آتش زای زمینه ساز آسیب مضاعف به شهروندان ذکر کرد و گفت: در سنوات اخیر 30درصد مصدومین و آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال را رهگذران و سایر نیروی ها تشکیل می دادند که بر اثر بی توجهی و بی مبالاتی عده ای دیگر، دچار حادثه و لطمات جبران ناپذیر گردیدند.

   رحیمی زاده از حضور قضات کشیک به ویژه در دادسرا در شب چهارشنبه پایان سال خبر داد و خاطرنشان کرد: در کنار ضابطین قضایی و مأموران انتظامی که مسئول تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای فرهنگی برای اصلاح الگوی تفریح چهارشنبه سوری اقدام کنند

نهادهای فرهنگی برای اصلاح الگوی تفریح چهارشنبه سوری اقدام کنند