مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-14ورزشي

لزوم برخورد جدی با سگ گردانی در قزوین


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: یکی از مسائلی که توسط زنان بسیار مورد شکایت است سگ گردانی در سطح شهر قزوین و بوستان های آن است، - طی مکاتباتی که با دادستان قزوین شده، سگ گردانی در قزوین جرم محسوب می شود و اجرایی شدن این قانون نیازمند هم افزایی شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

کبری علیخانی در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین که شب گذشته 22 اسفند ماه برگزار شد، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی زنان و دختران در استان قزوین کمبود مراکز تفریحی و ورزشی در سطح شهر است، در این خصوص شورای شهر باید توجه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر بوستان نرگس متعلق به بانوان است، اما این بوستان صرفاً فضای سبز بدون امکانات خاصی است و زنان نمی توانند آزادی عمل داشته باشند، شهربانو نمونه خوبی است که در تهران اجرا شده است، در این بوستان موارد مختلف تفریحی، بازی، پارک، مهدکودک و سایر موارد در کنار هم قرار دارد اما در قزوین این اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین درباره بوستان مادر و کودک که در یکی از محلات جنوبی شهر قزوین در دست احداث است، بیان کرد: از این بوستان بازدید کردیم و با توجه همراهی با شورا تصمیم داریم این بوستان را مانند شهربانو در تهران طراحی کنیم، در حال حاضر این بوستان نیز دارای کمبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد جدی با سگ گردانی در قزوین

لزوم برخورد جدی با سگ گردانی در قزوین